Összes oldalmegjelenítés

2011. január 25., kedd

Táblák :-)


Nos, légyszi ezt nekem mesélje el valaki, mit csinál a bácsi hátulról a birkával  ....és miért kell ezt külön tiltani  ?
  :-)

Megfejtés,  egy farmon vezetett át az út : ne csesztesd az úton ténfergő barikat, - lehet, simán  csak a grafikusnak volt fura az ízlése és ilyenre sikerült a táblát megterveznie :-)



Parkoló. Itt még az ebekre is figyelnek, - ne főzd meg a kutyádat :-)


...ez csak szimplán aranyos :-)


....ezt a táblát meg én teszem hozzá, csak úgy  ....íme : 


5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Guten Tag... na hallod aruljatok mar el, hol lehet itt kepeket nezegetni, ez a nyavalyas osztrak net nem mutat semmit, mar masodszor probalkozom de sehol nem latok semmit...szerintem kint sem vagytok, otthonrol nyomatjatok az egesz cirkuszt :)
üdv: a sogorok...

Istennyila írta...

Üdv Utazók!

Csak jelzem, az, hogy nem írok, nem jelenti, hogy nem olvasom.

az utazók írta...

Guten Tag tebeled is :-)

szerintem vannak kepek, de ha nem akkor jelezzetek nekem !

...en itt a vilag vegen letom a kepeket, akkor te ott Becsben miert nem...ja, lehet mert en itt tettem fel oket es nem Becsben :-)

Rubens írta...

Üdv utazók!

Nézve a képeket és bejegyzéseket csodálatos élményekben van részetek! Érezzétek nagyon jól magatokat! KIPE! Úgy látom, hogy új elnököt kell választanunk a klubnak, mert hogy onnan ti nem jöttök haza az konkrét! :)))

Üdv: Rubens

az utazók írta...

Rubens, elnokoskodni innen is lehet :-)