Összes oldalmegjelenítés

2011. január 29., szombat

Autó múzeum

Bibibiiiii, voltam ám autó múzeumban is
....véletlen pont utamba esett :-)




Link : Pete's Pioneer and Transport Museum / Vintage and Clasic cars.


.

.
*********************************************************************************


                                                    .....ezt meg csak úgy, útközben találtuk :-)

  Persze nem engem (Anikó)

**************************************************************************


...meg ezt a szép fehér amerikai vasat is ....

.
......a motorway-en robogott 80-100 km/h tempóval, csak akkor sikerült utolérnem amikor hirtelen kiállt, mint kiderült lelőtte a vízcsövet azért állt félre az öreg vele, mentek víkendezni :-)


Ja, jut eszembe : angol ezredes lettem...levezettem az 1000. km-em (igen, itt km van nem mérföld)...igazándiból már az 1500-on is rég túl vagyok a rossz kormányos, rossz oldalon :-)


Nincsenek megjegyzések: